W wielu rodzajach działalności gospodarczej organizacja spotkania biznesowego, konferencji czy szkolenia pracowniczego są dziś nieodzownymi i naturalnymi składowymi rozwoju i prawidłowego funkcjonowania firmy.
Organizacja bankietu dla kontrahentów lub wyjazdu typu incentive również stały się już dobrze sprawdzonymi elementami polityki wizerunkowej firm, podtrzymania dobrych relacji z kluczowymi partnerami oraz wzmocnienia zaangażowania i lojalności pracowników.
Rozumiemy na czym polega efektywne zarządzanie i kreowanie wizerunku firmy. Wiemy, że te działania wymagają odpowiedniego zaplecza lokalowego, technicznego, socjalnego i organizacyjnego. Dlatego stworzyliśmy Białą Akację, miejsce, w którym wykreujesz swoją przyszłość.
Zapewniamy:
-
Klimatyzowaną salę konferencyjno - bankietową o pojemności do 140 osób
-
Dwie sale kameralne - kominkową i kinową
-
Profesjonalne wyposażenie audiowizualne
-
Wysokiej klasy zaplecze gastronomiczne
-
Komfortowy nocleg dla ponad 50 osób w 18 pokojach, w tym 3 apartamentach
-
Dostęp do sieci wi-fi w obrębie całego obiektu
-
Dwie wiaty grillowe oraz ogródek letni
-
Pełne wsparcie organizacyjne, także w zakresie wyjazdów i imprez towarzyszących